ehem-ehem...
aq ade felling kat ssowng lah.ensem babe!
oh,my god.kang,demam cinte plak aq.fuhhhh.....
hangat!
tpi x taw la mmt tuh ske kat aq ke x.
tpi dye asyik sms jerk kat aq. aq plak ngan x de kedit
terpkse x bls.huuuu...
dngr cite dye merajuk.bt0l ke?!
klu bt0l,aq nk minx maap kat dye.
hrp,awk maap kn sbb.....
kte..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
heheh...
mlu plak...
emmmm.....
xoxo
xoxo








No comments:
Post a Comment