Saturday, November 12, 2011

11/11/11

Greeting Text
Smlm , hari paling indah Kot . haha mmng byk spend day dgn boiprenn . hahah yeahh , smlm pnyer cte Hari ni baru nak publish . sori guest , smlm ade problem rumah tangge . Oke , yesterday ade jamuan akhir tahunn + pemulangan buku . @wanniey wook nak pindah , dear . @faqihah nangis terok sehh . Gosh , sedeh giler sgttt ney ! Tk kn nak snap gmbar deaorg tgh nangis rite ? so , let it go . Aku tanak cte bykk Tapi smlm memangg best gilerr . Tgk gmbar kat kamera mmng tegelakk Habes xD btw , aku tak ske kawan kelas aku . dea amek Kamera aku hanye nak amek gambar dea sorg Buad mcm kamera dea Fuckkk t(-.-t)
Domino Haa , ney makanan jamuan titewww
Prithini a/p Ramu a.k.a RAMU
Intannnnnn Kawann titeww tauuu
Ckgu cute ahhh =='
Fiza , Farihaa . Bestie titewww Sllu datingg ssme :) Mai , yg hujung tuuu .
Kelaaaaaaaas titewwww
Abai kan mke berminyakk . Ney lepas kne injection Sepat buad peace (^.^)Y
Wannieyyyy :'((((
Mke aku terokkk sekali . Kerete mercedes ney Ckgu tuo pnyerr Aku dok nyampah kot ngn dea Sllu maki jehh . huhhhh ! 
Btw , mmng Happening smlm . Ade yg sedih jgkkkkk . @wanniey , jgn kawan ngn org penangg sana nohhhh . nnt kau jdk mami jarum xD klu dahh balik sini , ajar kteorg cakap bahase penangggg Haaaa . haha .

Lebiuuuuu sygg :'( foreverandalways  

No comments: