Thursday, November 3, 2011

That plus+ This plus+ This and plus+ That ==

Hye , wakk ;) Ape nak dimulakan eah ? haa , aku ade cerite pasal Final Examination :E Hari Rabu [ semalam ] Sains paper 2 babe . Ade lahh paper 1 skli tapi paper 2 best !!! 45 minit dahh siap Apsl ? sbb senang . kteorg ade jawapan :D ckgu Khairunisak bgi tauu sbb dea yg buad paper tuu . ofc lahh Harharhar . Tkdelahh , dea cuma bgi clue je . Bagi 10 masok 5 jeh . Suruh org bace lah tapi aku dok tekencin ney pasal Convention == Alahh pasal paper kat dlm Beaker tuu . Haaa ! kan dea suruh lukis . Cikgu ade bgi ! aku tersalah lukis lah plak == ghaa English ? humphh , kau jgn tanye . kelas aku dah bpe org tnye ckgu soklan pertame kne buad ape ? gahgahgah XD aku tonganga je lahh . Siap tnye Prit agg . Kesiann ==
kau dengar cerite ? Harian Metro Selase dekat Global ade cerite psl Taylor . Gambar +++++ babe !!! doh , aku TER-jumpa gmbar dea kat Tumblr aku click gmbar dea . Ye , aku mengaku muke sme tapi ehhh Taylor tak mcm tu doh ! Tgk , skrng Taylor bengang . dea omputeh yg ' menutup aurat ' tahu tak . bagi org Cristian kann bebas kan . tapi penah kau nmpk dea pkai baju terdedah dada seluas alam ? Seluar / skirt pendek Wajib ah bro . Kau ade dgr cerite Celeb klu gmbar bogel meluas , tak diendah nye ? ade kann Maybe ah . Taylor smpai menangis-nangis , panggil Lawyer & Saman laman tu Tau ! aku tngah bengang ney Kan Taylor >:( oke , sampai sini jeh lah eah .

kbai :* Assalammualaikum <3

No comments: