Saturday, November 19, 2011

This Is looking like A contest

image
Tkde kene-mengena Kot :)

Oke , hari ney aku selsema Antara sbb , aku alah kucin Maybe :-') Aku mle ade kucing semenjakkkk bila ntahh Tapi dlm minggu ney ah . Ahah It's really cute =^.^= dua ekor jeh K ? yeahhhh -.- tapi seko tu kurus sbb tk kuat makan , seko lagi Aktif , kuat makan :) i dont know Y .

OKE , BACK TO THE STORY !

Ouh , yeahhhh Mcm mne nak starting cerita ney -.-" Umphhhh , Hyeee :)
Pembuka kata .

Oke , aku ney mmng ske Hang bak kata pepatah , Gayut C: ahh , apa-2 jeh . Tapi bapak aku ney sygggggggggggg sgt kt anak perempuan satu-2 nyeh ney K -.- Ye , semua kne carefull . Tuh yg susah klu nak kuar Kekadang jeh . Tapi aku sllu tipu yg aku keluar smpai 3-5 org Padehal , aku dating kite dua jeh Ehehhh . Aku mmng betul-2 tk phm Kawan yg kurang rapat ngn akulah sllu ajak keluar . @Angel org pertama yg ajak aku keluar Mse tuh mmng aku mmng tahu lah papa msty tk bagi sbb Mse darjah 6 , aku tk pernah keluar . TAK PERNAH :) pastu , aku try tanye papa , oke boleh . Semenjak tu , aku mmng ske giler ah Gayut . Dulu klu nak gayut mne-2 msty aku ajak dea . Siyes nme dea org pertame ptt aku ajak sbb dea boleh keluar Bkn mcm aku . Ingt lagi mse aku ngn @Farhanah nk rancang tgk wayang . Aku yg sebut nme kau " Ajak lah FUCK :) " . Tapi ape dea buad aku ? Nme aku nk sebut org terakhir pun tk . Yelahhhh , mak klu pandai memandu , msty anak ajak pegy mne-2 knn Klu mak aku pandai pon aku gayut . Tapi tklah smpai nk jdkkn mak kte sbg driver . Act , aku org yg sharing . pape msty bgitahu geng-2 aku termasuk kau lagi-2 wayanggg . Dulu , Paranormal Activity 3 . aku dgn GHAIRAH cerite kn ngn korg smpai ajak korg tgk wayang ngn aku tgk cte tuuu . Lepastuu , korg pegy sendri . FUCKBABIPUKIMAKBANGANG ! aku yg ajakkkk , korg pegy sndri . Act , aku belum maafkan dea . Ade aku ckp , " Yelahhhhhh , aku maaf kn kau . " Tkde brader . Kau mintak maaf pon tkde . Yg GEDIK plak ckp aku merajok sbb kau tk ajak . Kejadah lah aku nak merajuk . Aku marah . Sejak tu aku benci kau :) Lepastu aku sje nak jeles kn GEDIK ngn FUCK . mmng Deena nk pegy CS tgk Twilight tapi mcm mls sbb baju aku yg pkai tuu dah tk muat :P  K aku ckp ngn deaorg yg kteorg nk tuhh , tuhhh Blah blah blahhhh . Aku tk tahu lahh klu engkau pegy CS ngn the geng kau tuu nk tgk Twilight xD belom start syggggg Booooo . Aku tk nk bgitahu org mcm kau ney . Msty tgk sndri pnyerrr . Oke lahhh , klu engkau bce , msty kau ckp " elehhhhhh , nak tulis pasal aku konon . Ingt aku nk mintak maaf kt dea ? psl tak ajak keluar pon nk gadoh . " ye , mmng aku nk gadoh . Apsl ? Betol lah aku ckp kt FB , Sharing is Fucking .

Then semalam , or entahh -.- , Bdk FUCK ney ... Ofc lah dea tles kt status knn . Yeah ,  mse tuu mmng aku terpingga-pingga ah " dea pegy ngn spe ? " " Wanniey ke ? " oke , mse tuu aku mmng , .... Tk tahu nk buad ape So aku dok ngadu kt kakak aku , @Tyqah . Marah betol eah xD Aku tknk tnjk kan nnt tk tentu psl , dea yg kene . pastu , aku ngadu lagi kt Afeq sbb dea jeh org tngah onl :) Lepas dpt tahu DEAORG tngah enjoy kt CS , rse marah aku meletupppp ! rse nak maki tuh makin membuak-buak . So , aku maki kau dkt FB aku smpaikan best friend aku tegor aku yg status aku krg senang . Aku tahu . Smpaikan kte berbalas status . Hah , kau msty bgitahu member-2 kau knn psl aku . Sumpah aku terase ngn status kawan-2 kau tuuu . Tapi aku pedulik ape . Mmng salah aku . Salah aku ? euwwww - Tlglahh eah , kau tuu bknnye pndai bab-2 wayang kn ? :D sje jeh amek kesempatan . Ngn status gedik kau tuh nk " HANG OUTTTTTTTTTT " . oke , skrng aku nk tukar perkataan plg bodoh bagi aku . Aku tukarrrrrr .... [ tk boleh bgitahu :) nnt kau gedik nak amek K ? ] . Sblm cuti , aku ade ckp ngn [...........] yg aku nk Gayutt . Pastu , aku ajak kau . Kau mcm kedai yg tk laku tiba-2 dpt customer . Word kau gne , JOM . elehhhh , JOM kau tuh supaye aku tkde ngn kau knnnn !? mse kte nak celebrate @wanniey kt angsana , kau org pertama aku ajak disebab kn wanniey . Klu tk dea , mimpi kau nk jenjalan tkde pnyer ah . Aku mmng geram ngn kau smpai aku cancel jeh Gayut kt Angsana . Aku dok fikir psl korg mcm mne nkk gayut kt situ ngn segala bagaii . Smpai mak aku bebel aku tidor lmbt smpai pkol 4am . Knpe susah sgt kau nak ajak aku keluar . Kau just pkai ayat ney jeh , " wieda , jummmm pegy [......] " HAAA , kn sng ! . mcm member aku , @izzah Yg kekadang ade lahh tersakit hati ngn dea tapi bab-2 Gayutt ney mmng sllu ajak aku keluar smpai menangis-2 :') @fad ajakkk aku kuar tapi tktahu bile -.-" and yg lain2 tuuu . Mmng rmai lahh Kecuali kau FUCK :)
cerrr tgk nme kau no. berapa . Haaaaaaaaaaaaa .

Oke lahh perempuan , kau pegy lahh tgk wayangg sane . Konon aku nak block kau HAKTUIHHHHHH aku suh [.......] block kau . pegy ah carik FB dea . Nak sgt kn , haaa . klu aku block kau Nnt pape cerita kt wyg , kau tk tahuuuu . & mcm mne kau nk tgk wayangggggg smpai pegy CS , Jusco Tebrauuuu Kn ? kt ske stalker ;D bukan kah itu hobby kau ?

No comments: