Sunday, April 15, 2012

Long Time no see because of Twitter -.-'

Greeting Text
Assalamualaikum w.b.t. Astaufirullahalazim.. lamaaaaaaa yang nak amat tk update blog. Last update bulan January. And now, bulan April. 3 bulan k tk update -.-' Neh semua salah Twitter! :p haha. Tkde lahh -.- Act, malass gile nk update. Tkde bende. So, korg bce kn last post bulan January? yeahh. It's about THE HUNGER GAMES. K, ada 2 lagi TS dlm cte tu. Yg terbaru, available 20 March 2012. Eyes Open. Mmg best lagu dea. Tone lain dri yg lain. Kk. off lah cte THG -.- The Lorax wa dah tgk dgn Wanniey! :DD hehe.

MUHAMMAD FAIZAL WAHID

Aku rasa semuaorg dah tahu ABOUT US. So, aku mentioned jeh nama dea :) Dea cool. Aku belum tahu lagi sepenuhnya pasal dea. The Moment bila dea nk berkenalan dgn aku, 23 March 2012. Dea hantar Messeg kt FB. 25 March 2012 mintak no. phone. Aku bgi sbb satu sekolah pe -.- 30 March 2012 dea Call aku, dgn dgr dea punya "Tahan nafas, lepassss..." Omg, time tu mmg comel! ^^ haha. And 1 April 2012, berakhirlah zaman bujang guaa :p hehe. Alhamdulillah sampai skrng kteorg belum bergaduh or whatever lagi. Thanks for member yg bgi suport :B hahaha. Yaa, imisshimm :'( Tdi petang dea balik kem. Dea penat, so aku bgi rest. Sampai skrng (7.05pm) belum bangun lagi -.- Last messeg, aku ckp aku sayang dea sepenuh hati aku. Tkpe, nnt dea bangun dea baca k sayangs ;) Dea tk balas it mean dea tidur, atau dea makan atau dea sembahyang or etc. Kita kne faham. Jgn tk alih-2 marah dea sbb reply lambat or tk reply. Soke lahh. Phone dea tu ada problem. kekadang oke kekadang tk. Aumm. Iloveyou dear ._. 



Enother one story about him! Yeahh, aku rapat k dgn Zainur. Kteorg BFF. Kenal Zainur Hafiy anak Uncle Norazlin tu? xD hahahaha! Kk. Dulu Faizal call. kteorg cte tentang diri memasing. And aku ckp dgn dea yg aku rapat dgn Zainur. Jgn Jealous. Kebetulan deaorg gaduh. Aumm tahu tk, 2 hari lepastu, deaorg bebaik! :DD Faizal mintak maaf. dea pun malas nk gaduh lagi. Until now deaorg rapat gegile! Rehat dkt Darjah Khas pun sesame, balik sesama. Awhh! Ohsem u sayangs :) hehe. Sanggup si dia nehh. Ehh dear. Iloveyouu :'* Bangun lahh. Dah magrib nehh -.-' err...

With Loves,
wieda  
Dear human, please dont ever-ever-ever leave me dear :') Iloveyouu biee :* *Kiss* *hug*

No comments: